Descriere Sare neagra grunjoasa kala namak 500g de la Pronat
Sare neagra grunjoasa kala namak, Pronat, 500g
Sarea neagra grunjoasa kala namak, 500G , potrivit bucatariei traditionale indiene, se obtine dintr-un amestec de sare de stanca din Pakistan, cu carbune - ca agent de reducere - precum si condimente indiene, ierburi si semintele plantei Harad (Terminalia chebula). Amestecul se incalzeste intr-un vas inchis. Carbonul din carbune duce la o reactie de reducere a sulfatilor continuti in sare, ducand la mirosul/aroma specifica care formeaza gustul specific.
In bucataria si medicina ayurvedica, este folosita drept condiment racoritor.
Aceasta sare este folosita in bucataria vegana pentru a da mancarurilor gustul oualor; se foloseste ca inlocuitor de oua cu tofu sau avocado.
Nu este iodata.
Sarea neagra, cunoscuta si sub numele de sare Kala Namak, este caracterizata de culoarea sa neagra si aroma tipica de ou care se bazeaza pe continutul ridicat de hidrogen sulfurat si fier.
Kala Namak este o sare naturala fara aditivi chimici, fara agenti de eliberare.
Ca baza pentru sarea neagra Kala Namak se utilizeaza cristale de sare portocalie din salina.
Este recomandata in bucataria bazata pe ingrediente naturale.
Sare neagra grunjoasa kala namak 500g - producator Pronat se regaseste in categoria Condimente, sare si face parte din oferta magazinului online cu produse naturiste si bio PutereaPlantelor.ro
Compozitie / Prospect
sare neagra-
- Condimente, sareSare
- SpecificatiiVegan (de post)
-
vizate sunt alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele:
toate trebuie să fie ”fără E-uri” dacă exista în portofoliul
Pronat. ”Doar ceea ce este mai bun este suficient de bun ca să devină
un produs Pronat!” Actualmente Pronat are
peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de
parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă
este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat,
lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. Pronat srl cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuție în lanțuri de magazine (B2B) dar și vânzare direct la cumpărătorii finali.