Descriere Faina de Hrisca Bio 1 kg de la Pronat
Faina de Hrisca Bio, Pronat, 1 kg
Faina de Hrisca Bio - faina de hrisca se obtine prin macinarea boabelor de hrisca si are un gust specific, folosindu-se in cantitati bine gandite. Are o culoare intunecata si este foarte fina si moale. Se recomandata pentru briose, biscuiti si prajituri, dar in cantitati destul de mici si intotdeauna se foloseste in combinatie cu amidonul de porumb sau faina de tapioca pentru a obtine compozitia ideala. Faina de hrisca poate schimba uneori gustul preparatelor, deoarece are o aroma usoara de nuca.
- valoare energetica:1402 kJ/335 kCal
- proteine: 12.62 g
- grasimi:3.10 g,
- -din care saturate: 0.68 g
- -mononesaturate: 0.95 g
- -polinesaturate: 0.95 g
- carbohidrati: 61.5 g
- -din care zaharuri: 2.60 g
- fibre alimentare: 10.0
- umiditate: < 13,0 g
- minerale: Calciu (Ca): 18 mg, Fier (Fe): 2.2 mg, Potasiu (K): 347 mg, Sodiu (Na): 11 mg, Fosfor (P): 347 mg, Magneziu (Mg): 231 mg
- vitamine: Vitamina A: 0 mg, Vitamina B1: 0,101 mg,Vitamina B2: 0,425 mg, Vitamina B6: 0,210, Niacin: 7,02 mg, Vitamina E: 1,030 ATE mg.
Faina de Hrisca Bio 1 kg - producator Pronat se regaseste in categoria Produse fara gluten - Fainuri fara gluten si face parte din ofeta magazinul online cu produse naturiste si bio PutereaPlantelor.ro
Compozitie / Prospect
Hrisca* decojita, macinata fin.* ingredientele provin din culturi certificate ecologic.
-
- SpecificatiiProduse Bio, organice
-
vizate sunt alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele:
toate trebuie să fie ”fără E-uri” dacă exista în portofoliul
Pronat. ”Doar ceea ce este mai bun este suficient de bun ca să devină
un produs Pronat!” Actualmente Pronat are
peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de
parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă
este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat,
lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. Pronat srl cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuție în lanțuri de magazine (B2B) dar și vânzare direct la cumpărătorii finali.